PRIVACY STATEMENT

Laatste update 1 maart 2018

Wij, The Happy at Work Agency B.V. vinden jouw privacy net zo belangrijk als jij. Daarom doen we er alles aan om jouw persoonlijke informatie die je aan ons verstrekt, vertrouwelijk en in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming te behandelen. Om je aanvragen voor gratis informatie uit de Academy, onze nieuwsbrief of om je bestelling van een van onze diensten of producten zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben we gegevens van je nodig. We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit Privacy Statement tenzij we van tevoren jouw uitdrukkelijk jouw toestemming hiervoor hebben verkregen. Die toestemming kan blijken uit het feit dat je per e-mail of anderszins een vraag aan ons stelt.

In dit Privacy Statement delen we hoe we die gegevens of informatie die je met ons deelt gebruiken. Dit Privacy Statement is van toepassing op het gebruik van de informatie die je met ons deelt:

  1. online als je een van onze websites bezoekt, www.thehappyatworkagency.nl, www.thehappyatworkagency.com, www.happyatworkfestival.nl, www.thehappyatworkagency.nl/academy, www.thehappyatworkagency.co.uk, of andere websites behorende bij The Happy at Work Agency B.V. (de “Websites”); 
en
  2. offline als je informatie met ons deelt, bijvoorbeeld als je jouw emailadres achterlaat op een event omdat je hebt aangegeven onze nieuwsbrief of andere informatie te willen ontvangen.

Door onze websites te bezoeken, ga je akkoord met dit Privacy Statement en de Gebruikersvoorwaarden die van toepassing zijn op onze Websites. Ook wanneer je offline gegevens met ons deelt, ga je akkoord met dit Privacy Statement. We slaan jouw persoonlijke gegevens op in een beveiligde database. Op al onze websites worden de gegevens die je met ons deelt via een beveiligde verbinding (SSL) naar ons verstuurd . 
We geven je informatie niet door aan derden voor commerciële doeleinden en delen op geen enkele wijze jouw informatie met derden buiten de partijen die in dit Privacy Statement worden beschreven.

 

De informatie die we verzamelen

Op onze websites verzamelen en/of ontvangen we twee soorten informatie:

1. Persoonsgegvens die je actief aan ons verstrekt
Als je je aanmeldt om een van onze nieuwsbrieven of om de mailupdates bij het 3-maandse abonnement op gratis inspiratie uit de Academy te ontvangen, deelneemt aan een van onze enquêtes, of andere gratis informatie bij ons opvraagt, dan vragen we je je voornaam en e-mailadres met ons te delen.

We verzamelen geen persoonlijke informatie als je de website bezoekt tenzij je deze vrijwillig zelf met ons hebt gedeeld, bijvoorbeeld door het invullen van een formulier om nieuwsbrieven, het 3-maandse abonnement op gratis inspiratie uit de Academy of andere informatie te ontvangen.

Wanneer je een dienst of product aanschaft, vragen we naast je voornaam en emailadres ook om je achternaam, straatadres en telefoonnummer. Je straatadres vragen we om je factuur netjes op te kunnen maken. Je telefoonnummer vragen we om je persoonlijk te woord te kunnen staan wanneer dat nodig is om de door jou bestelde dienst of product te leveren.

We gebruiken voor jouw bestelling altijd een beveiligde betaalomgeving. Om de betaling en facturering mogelijk te maken sturen we jouw betaalgegevens rechtstreeks vanuit onze beveiligde betaalomgeving naar onze Payment Service Provider Mollie en naar ons facturatiesysteem Moneybird. Mollie voert voor ons jouw betaling uit. De facturen die je van ons ontvangt worden gemaakt door Moneybird. We wijzen je erop dat Mollie en Moneybird voor het gebruik van jouw informatie hun eigen gebruikersvoorwaarden en Privacy Statement hanteren.

2. Persoonsgegevens die om technische redenen automatisch aan ons worden doorgegeven
Daarnaast geldt dat bij het bezoeken van onze websites automatisch enkele technische gegevens door je computer en apparatuur aan onze computers worden verstrekt, zoals het door jou gebruikte IP-adres, het besturingssysteem en de gebruikte internet browser.
Dit zijn cookies waarvoor je ook de cookiemelding hebt kunnen zien toen je onze website bezocht. We verwijzen je naar de Gebruikersvoorwaarden voor meer informatie over cookies op onze websites.

 

Hoe we de informatie gebruiken

We mailen je en gebruiken je informatie om:

  • de diensten of producten die je hebt gekocht of gratis aangevraagd toe te sturen en te leveren, zoals de registratielink voor onze Academy, de factuur en updates uit de Academy.
  • je support en informatie te geven bij onze diensten en producten en onze Academy die je hebt gekocht of aangevraagd
  • je om feedback te vragen over onze producten en diensten
  • je te informeren over onze diensten en producten en de diensten en producten van onze samenwerkingspartners en affiliates als we denken dat je die echt super interessant kunt vinden.

We houden hiervoor graag bij wat je eerder bij ons gekocht of aangevraagd hebt zodat we je niet onnodig lastig vallen met informatie die niet aansluit bij jouw interesses of situatie. We willen dat je Happy bent als je onze Happy Mails ontvangt! :-). 
Je kunt je altijd eenvoudig en snel uitschrijven via de link die we onderaan elke mail plaatsen.

Alleen als je uitdrukkelijk toestemming hebt gegeven gebruiken we je emailadres en naam om je onze nieuwsbrieven te sturen met updates van onze blogs en activiteiten.

We gebruiken je informatie daarnaast ook om medewerkers of partijen aan wie wij werk uitbesteden (zoals technisch support, marketing support, klantenservice) contact met je op te kunnen laten nemen voor het leveren van onze diensten en producten, bij technische problemen met aanmelden voor de nieuwsbrief of het 3-maandse abonnement op de gratis inspiratie uit de Academy of om vragen en problemen bij het inloggen in onze Academy voor je op te lossen. Deze partijen zijn uiteraard verplicht je gegevens vertrouwelijk te behandelen.

De inlog gegevens die je aanmaakt voor onze Academy worden versleuteld opgeslagen. Wij kunnen jouw wachtwoord niet inzien en krijgen alleen je gebruikersnaam en e-mailadres te zien.

We delen mogelijk informatie over jouw activiteit op onze websites met derden (zoals Facebook) met als enige doel dat we ons aanbod beter bij je kunnen laten aansluiten en adverteren op onze Website en andere kanalen optimaliseren. Deze derden gebruiken mogelijk cookies, tags, pixels of andere technieken.

 

Happy at Work Loopbaancoaches en Samenwerkingspartners

Veel van de gratis activiteiten die we aanbieden op onze website worden georganiseerd door een van de bij ons aangesloten loopbaancoaches. Je vindt daarom op onze site, op de eventpagina en onder de blogs vaak links naar de websites van de bij ons aangesloten loopbaancoaches. Daarnaast plaatsen we links naar andere externe websites van samenwerkingspartners als we denken dat die informatie waardevol voor je is. We hebben geen controle over hoe deze derden omgaan met de Privacy wetgeving. We raden je aan het Privacy Beleid en Gebruikersvoorwaarden van deze derden zelf goed te lezen als je hun eigen websites bezoekt.

 

De informatie die je gedeeld hebt inzien en aanpassen

Als je je hebt aangemeld op onze websites voor onze Academy, of blogupdates via onze nieuwsbrief, mailen we je om ervoor te zorgen dat je kunt ontvangen wat we je beloofd hebben. We gebruiken hiervoor het mailprogramma MailerLite. Dat betekent dat MailerLite jouw gegevens ook ontvangt. We verwerken deze gegevens voor zolang als je op onze maillijst staat en je hiervoor niet hebt afgemeld of uiterlijk 12 maanden nadat je de laatste mail hebt ontvangen voor een van de gratis trainingen of mails als je daarna niet hebt aangegeven ook onze inspiratiemails te willen ontvangen. De gegevens die je aan ons hebt doorgegeven kun je te allen tijden laten aanpassen door een mail te sturen naar support@thehappyatworkagency.nl. Je kunt jezelf eenvoudig afmelden voor alle of een deel van de communicatie via de links onderaan elke mail die je van ons ontvangt. Zodra je je hebt afgemeld voor onze nieuwsbrief, zullen we je gegevens binnen 6 maanden volledig verwijderen. Je kunt je niet afmelden voor communicatie en emails die nodig zijn om je aankoopproces te voltooien, anders kunnen we (een deel van) de diensten en producten niet aan je leveren en we komen graag na wat we beloven!

Je hebt het recht om bezwaar te maken tegen het verwerken van je persoonsgegevens. Ook heb je het recht de toestemming voor het verwerken van je gegevens die je ons hebt gegeven weer in te trekken. Stuur als je dat wilt een email naar support@thehappyatworkagency.nl. Tot slot wijzen we je erop dat je het recht hebt een klacht in te dienen over de verwerking bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Informatie die je openlijk deelt onder meer op onze websites of social media

Wees er bewust van dat elke informatie die je vrijwillig en zelf openlijk beschikbaar stelt aan derden – zoals reacties op onze blogs, in de chat tijdens onze webinars of op onze social media – mogelijk gehoord, gelezen en verzameld wordt door anderen buiten ons. We houden ons niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor elk oneigenlijk gebruik van deze informatie door derden.

 

Wijzigingen in dit Privacy Statement

Dit Privacy Statement geldt vanaf de datum bovenaan dit Privacy Statement. Eventuele wijzigingen van onze websites kunnen leiden tot wijzigingen in dit Privacy Statement. We raden je daarom aan dit Privacy Statement regelmatig nog eens te lezen.

 

Vragen over het Privacy Statement

We houden dit Privacy Statement up-to-date met de ontwikkelingen in de Privacy wetgeving. Heb je vragen? Stuur dan een email naar support@thehappyatworkagency.nl en zet “privacy statement” in de onderwerpregel van je email.

 

The Happy at Work Agency B.V.
Broederwal 9
5708 ZT Helmond

(c) Copyright 2018 - The Happy at Work Agency B.V. - Marloes Halmans